رفتن به مطلب
انجمن تخصصی دانشجویان ایران

راهبردهای مدیریت برند از کالاهای عام تا برندهای لوکس نوشته ویلیام آرینزو


Admin
 اشتراک گذاری

ارسال های توصیه شده

دانلود رایگان فایل pdf کتاب راهبردهای مدیریت برند از کالاهای عام تا برندهای لوکس نوشته ویلیام آرینزو ترجمه باقر باقریان کاسگری، امید علیجانی و محمد رحیمی مقدم منبع درس مدیریت برند رشته کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار گرایش بازاریابی دانشگاه پیام نور

نسخه چاپ شده این فایل در سایز A5 در بخش کتابهای ارشد مدیریت بازرگانی در فروشگاه کتاب بزرگمهر موجود بوده و همچنین نسخه دیجیتالی آن از همین صفحه قابل دریافت خواهد بود.

فایل توسط مدیریت برنامه ریزی دانشگاه پیام نور عرضه شده و این وبلاگ صرفاً لینک دانلود از سایت پیام نور را در اختیار دانشجویان قرار می دهد.

%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%AA-%D8

 

  • فصل اول: پیدایش برندها
  • فصل دوم: ماهیت برندهای لوکس
  • فصل سوم: از کالاهای لوکس تا عامه پسند
  • فصل چهارم مدل های تقسیم بندی
  • فصل پنجم: وفاداری به برند
  • فصل ششم: وعده برند
  • فصل هفتم: سنجش ارزش برند
  • فصل هشتم: ایجاد اسامی برند و حفاظت از نشان تجاری
  • فصل نهم: حفظ کردن برند در خرده فروشی در عصر مشتری محوری
  • فصل دهم: مدیریت دوره عمر برند
  • فصل یازدهم: مشارکت و درگیری مشتری با برند
  • فصل دوازدهم: مدیریت برند انبوه در دنیای دیجیتال
  • فصل سیزدهم: مدیریت برند لوکس در دنیای دیجیتال
  • فصل چهاردهم: مدیریت برند جهانی
  • فصل پانزدهم: بینش ها و رویه های موجود در تحقیقات مدیریت برند

 

این کتاب مملو از مطالعات موردی پر محتوایی است از جمله بحثهایی درباره راهبردهای شرکتهای جهانی و کسب و کارهای محلی که هم از رویه مشاوره نویسنده اصلی کتاب و هم از محیط پیرامون به طور کلی استخراج شده است. این کتاب حاوی مثالهای به روز از برندهای مد از جمله ،Burberry. Apple. Samsung. Hyundai. Porsche. Ritz alloy Gucci. Banana Republic. Carlton Hotel و ... است. در اینجا درسهای آموختنی هم از شکست ها و هم از موفقیت ها معرفی می شود. تمرین آنچه میتوانست انجام شود یادگیریهای حاصل از تجربیات را تعمیق ساخته و سپس با مفاهیم و چارچوبهای نظری ما را به درک یک تصویر بزرگ می رساند.

موارد موفقیت و شکست در راهبردهای برند با عنوان «طوفان ذهنی» در هر فصل از کتاب ارائه شده است. این ویژگی به استادان ارائه کنندگان سمینارها و مدیران برند کمک میکند تا با تجارب واقعی از کسب وکارها و راهبردهای مدیریت برند موفق و کارآمد یا ناموفق و شکست خورده آشنا شوند و همچنین برای راهبردهای شکست خورده یک راهبرد جایگزین توصیف می شود. اینها میتوانند به عنوان ابزار آموزشی برای تیم ها به منظور تجزیه و تحلیل ارزیابی و یا برای یادگیری فردی استفاده شوند. مؤلفه های یادگیری مشابهی در پایان هر فصل با عنوان بحث و گفتگوی فصل» و «چالشهای فصل ارائه شده است. بحث و گفتگو تلنگرهایی هستند که هدفشان فراهم نمودن خوراکی برای تفکر استادان است تا دانش آموزان را در مسائل فکری در طول سمینارها درگیر کنند. «چالشها» سخت تر هستند و به عنوان پرسشهایی مطرح میشوند که میتوان با راهبردها و راه حلهای مختلفی حل شوند. این چالشها میتوانند به عنوان تکلیف کار در منزل با سؤالات امتحانی در کلاسها یا به عنوان راهی برای مدیران برند برای مرور راهکارهای حل مشکلات خود از آنها استفاده کنند.

مدیریت برند ویلیام آرینزو.pdf

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
×
  • اضافه کردن...